Vastlapäev omal taldrikul!


Kahjuks ilmataat meid täna ei soosinud, ent meie saime pika vastlaliu tehtud nädalavahetusel oma küla peol.

Õnneks ei takista vähene lumi vastlakuklite söömist. Jäigi rohkem aega selle jaoks. Kuigi ma sellel aastal neid ise ei küpsetanud, siis leidsime kohalikust poest mõnusad vahukoorega, ilma moosita, mõnusa suurusega kuklid.

See-eest võin esitleda hoopis mõnda enda loodud taiest keraamika vallas. Tegemist on minu täiesti uue hobiga. Ja siinsed tööd on valminud möödunud aasta lõpukuudel.

Ceramic, blue glazed clay plate, sinine glasuuritud savist taldrik,
Robustne ja kore savi annab huvitava ning tahumatu lõpptulemuse. Kuklite maitse muutus sellel taldrikul ainult paremaks

Ceramic, glazed saucer, autumnal, keraamika, glasuuritud savi, sügisene
Minu päris kõige esimene töö, mis rändas jõuluvana kingikotti. Üks minu enda lemmikuid.



ceramic, clay, flower motives, blue, keraamika, glasuuritud savi, tops
Minu teekruus, mis kaotas kuivades sanga ning hoiab endas hetkel 2 dl peensoola.





Meie küla vastlapäev - pikad ja libedad liud


































Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Terekest! Maailm on täis nii palju huvitavat, et iga päev saab midagi uut õppida. Meie suurimad õpetajad on lapsed. Meie peres kasvab kolm päiksekiirt, kolm suurt isiksust, tänu kellele on iga päev üks suur väljakutse ning seiklus. Lisaks lastele huvitun käsitööst, meisterdamisest ning paljust, paljust muust

0 comments:

Postita kommentaar