Pulmakutse

Minu viimane töö Kaia's Scrapbooking Fairy Tale disainerina. Seekord mitte ainult minu katsetus, vaid konkreetne soov teiselt inimeselt. Tagasihoidlik kutse suvisesse pulma .....



Kokkuvõtteks paar sõna disaineritööst. Äärmiselt huvitav kogemus. Loodan, et sain oma töödega rahuldavalt hakkama ning need vähemalt kellegi silmale väga haiget ei teinud :)
Põhjus lihtsalt selles, et mina asusin disaineriametisse puhtalt lehelt - ilma igasuguse eelneva kogemuseta. Olen nüüdseks tegelenud scrapbookinguga umbes 4 kuud, mis on tegelikksues ikka väga lühike aeg. Miks ma soovisin kaasa lüüa Kaia's Scrapbooking Fairy Tale väljakutseblogis?
Tundsin, et tahan midagi enda jaoks teha ning just selles vallas end arendada. Ja mis on parem arendaja, kui pisike kohustus :) Tutvusin nende kuude jooksul väga palju uue ja põnevaga - erinevate tehnikate, vahendite ja, eelkõige, inimestega. 
Kuna ma olen viimasel poolel aastal kahmanud endale tohutult uusi kohustusi, nii et vaba aeg on kahanenud häirivalt väikeseks, siis järgnevatel kuudel hakkan ma koos teiste kaarditegijatega osalema väljakutsetel kui võistleja :)Vähemalt mõnedel neist .....

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Terekest! Maailm on täis nii palju huvitavat, et iga päev saab midagi uut õppida. Meie suurimad õpetajad on lapsed. Meie peres kasvab kolm päiksekiirt, kolm suurt isiksust, tänu kellele on iga päev üks suur väljakutse ning seiklus. Lisaks lastele huvitun käsitööst, meisterdamisest ning paljust, paljust muust

2 comments:

  1. Armas kutse varjant ja hoopis teitsugune;) Mul on hea meel, et julgesid võtta vastu nii suure väljakutse ja osaleda Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale esimese DT meekonna disainer. 4 kuud võib ju olla lühike aeg, aga selle aja jooksul on olnud näha juba suurt arengut ;)Suur aitäh Sulle! Loodan Sind taas näha oma meeskonnas, seni aga käin siin blogis ikka piilumas ;)

    VastaKustuta
  2. Sobib väga väga hästi :) Isegi kui midagi ei muuda ja nimed juurde lisada on väga hea! Loodame, et tegin õige valiku ja ristikhein siis ka õnne toob ikka :P

    VastaKustuta